İADE VE DEĞİŞİM
Siparişimi iade etmek istiyorum. Ne yapabilirim?
Coquet.com.tr üzerinden yapılan alışverişinizden herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda, para iadesi veya ürünü değişimi için teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde bize talebinizi yazılı veya sözlü olarak iletmeniz gerekmektedir. Siparişinizi teslim almadan da cayma hakkınızı kullanarak sipariş iptal/iade talebinde bulunabilirsiniz.
6502 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki kanun ve mesafeli sözleşmeler yönetmeliği gereğince, ürünü teslim aldığın tarihten itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanarak ürünü iade etme hakkınız bulunmaktadır.
Teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde ürünü iade edebilir veya mağazalarımızdan farklı bir ürünle değişim yapabilirsiniz. İnternet mağazamızdan alınan ürünlerin iadesi mağazalarımızda yapılamamaktadır.
Değişim veya iade için fatura ibrazı zorunludur. Şirket adına fatura düzenlenmesi halinde iade faturası düzenlenmesi zorunludur.
Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra ilgili ekibimiz tarafından incelenir, tekrar satışına engel bir durum bulunmadığı takdirde iade talebiniz kabul edilir. Ürünlerinizin, bize ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanıza bağlı olarak değişebilmektedir.
Hijyenik nedenlerle küpeler iade edilemez veya değiştirilemez.
İade süreci başladıktan sonra süreç takibini 0212 216 11 18 no’lu telefondan veya destek@coquet.com.tr mail adresinden yapabilirsiniz.
İade sürecinde kargo ücreti kime aittir?
coquet.com.tr'de 14 gün içindeki bütün iade ve değişim işlemlerinde kargo ücreti coquet.com.tr tarafından ödenmektedir. İade gönderimleri için 0212 216 11 18 no’lu telefondan veya destek@coquet.com.tr mail adresinden detaylı bilgi alabilirsiniz.
Siparişim henüz kargoya teslim edilmedi. Ürünü değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?
Henüz kargoya verilmemiş siparişlerdeki ürün değişikleri için 0212 216 11 18 no’lu telefondan veya destek@coquet.com.tr mail adresinden destek alabilirsiniz.
Siparişim henüz kargoya teslim edilmedi. Siparişimi iptal etmek istiyorum, nasıl yapabilirim?
Henüz kargoya verilmemiş siparişlerin iptali için 0212 216 11 18 no’lu telefondan veya destek@coquet.com.tr mail adresinden destek alabilirsiniz.
Ürünümü değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?
Değiştirmek istediğiniz ürünü tarafınıza gönderilen faturanın çıktısı ile birlikte aşağıdaki adrese gönderebilir veya mağazalarımızdan değişiklik yapabilirsiniz. Eğer değişim yapılmak istenen ürün internet mağazası stoklarında mevcut değilse ödeme yapmış olduğunuz yöntemle paranız iade edilir.
Değişim ve iadelerde ürünü hangi adrese göndermeliyim?
İade ve değişimlerde ürünü aşağıda yer alan adrese göndermelisiniz.
Alıcı: PAMA MAĞAZACILIK ANONİM ŞİRKETİ
Adres: 19 Mayıs Cad. Nova Baran Çarşısı No:4 Kat:3 34360 Şişli/İstanbul