SİPARİŞLER VE TESLİMAT

 

Siparişim ne zaman teslim edilecek?

 Siparişleriniz Türkiye'nin her yerine 3 iş günü içerisinde teslim edilmektedir.

 

Yurtdışına gönderim yapılıyor mu?

 Şimdilik yurtdışına ve K.K.T.C'ye gönderim yapılmamaktadır.


Çağrı Merkezi çalışma saatleri nasıldır?

Hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.


Siparişim hasarlı / kırık geldi. Ne yapmalıyım?

 Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Hasar Tespit Tutanağı" hazırlatın. Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Hasar Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

 

Siparişim ulaşmazsa başkasına teslim edilebilir mi?

Tüm gönderiler adrese ve ilgili kişiye teslim edilir. Kargo şubesinden mal/ürün teslimatı yapılamaz. Alıcının adreste olmaması durumunda bir yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra teslimat yapılabilir.

 

Kargo ücreti ne kadardır?

 Kargo ücreti Türkiye'nin her yerine 7 TL dir.

 

Hangi kargo ile ürünler teslim ediliyor ?

 Türkiye'nin her yerine siparişleriniz UPS Kargo ile sizlere ulaştırılmaktadır.

  

Aynı Gün Kargo olan ürünlerden saat kaça kadar sipariş verdiğimde aynı gün gönderiliyor?

 Aynı gün kargo olan ürünlerden saat 15:00'e kadar siparişini oluşturursanız o gün içinde UPS Kargoya teslim edilmektedir. 

 

Yabancı bankalara ait kredi kartları ile alışveriş yapılabiliyor mu?

Yabancı banka kredi kartları ile alışveriş yapılamamaktadır. 

 

Üyesiz Alışverişlerde kargo takibini nasıl yapabilirim? 

Üye olmadan yapılan işlemlerdeki sipariş takibini mail adresiniz ve sipariş numaranızı Ana Sayfada bulunan Sipariş Takip linkine yazarak kontrol edebilirsiniz.

https://www.coquet.com.tr/siparistakip.aspx

 

DEĞİŞİM - İADE - SİPARİŞ İPTALİ

 

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişinizi, sitemizin hesabım bölümünden bize mesaj göndererek veya 0212 924 23 23 numaralı telefondan çağrı merkezimize ulaşarak iptal edebilirsiniz. İade bedeliniz bankalara göre değişen zamanlarda kredi kartınıza yansıtılır.


Siparişimi nasıl iade edebilirim?

Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde coquet.com.tr'ye hesabım sayfasından başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz.

İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz ürün/ürünler ve iade formunu eksiksiz doldurarak sipariş numaranızla birlikte UPS Kargo (444 00 33) ile aşağıda belirtilen adresimize karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. UPS Kargo haricinde farklı bir kargo şirketiyle karşı ödemeli olarak gönderilen paketler teslim alınmamaktadır.

Ayrıca tüm Coquet Accessories mağazalarında iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

 İade Adresimiz:

Pama Mağazacılık A.Ş. Coquet Accessories

19 Mayıs Cad. Nova Baran Çarşısı No:4 Kat:3 Şişli - İstanbul

 

Taksitle aldığım ürünün iadesi nasıl yapılır?

Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığınız ürüne ait tutarın tamamı, kredi kartınıza iade edilir. Bankanız tarafından iadenizin geri ödenmesi taksitli olarak kartınıza yansıtılır

 

KAPIDA ÖDEME

 

Kapıda ödeme için ayrıca bir ücret ödeyecek miyim?

Kapıda Ödeme hizmet bedeli 5,00 TL olup, kapıda nakit ödeme ya da kredi kartı ile ödeme alınmaktadır.

 

Kapıda ödeme alışverişlerimin iadesini nasıl alabilirim?

Kapıda nakit ödeme siparişiniz ile ilgili iade işlemi ürününüz depomuza ulaştığı andan itibaren 1 hafta içerisinde sonuçlandırılır. TR ile başlayan 24 rakamlı IBAN numarası ve IBAN numarasının yasal sahibinin ismini bize ileterek iadenizi hesabınıza yapılmaktadır.

Kapıda kredi kartıyla ödeme siparişiniz ile ilgili iade işlemi ürününüz depomuza ulaştığı andan itibaren 1 hafta içerisinde sonuçlandırılır. Ürünleriniz bize ulaştığında ve iade süreciniz tamamlandığında sistemimizde kayıtlı telefon numarası / e-mail adresi bilgilerinize, SMS ve e-mail gönderilir. İadenizin kredi kartınıza yansıma süresi bankadan bankaya değişiklik göstermektedir.


Kapıda ödeme hizmetini hangi kargo şirketi vermektedir?

Kapıda ödeme hizmetini, UPS Kargo sağlamaktadır.

 

Kapıda kredi kartı ile yaptığım ödemelerde taksitli alışveriş yapabilir miyim?

Kapıda kredi kartı ile ödemeler tek ödeme olarak alınmaktadır.

 

COQUET ACCESSORIES MAĞAZALARINDA İADE VE DEĞİŞİM


Siparişimizi Coquet Accessories mağazalarına iade edebilir miyim?

Faturanız ile birlikte size en yakın Coquet Accessories mağazasında iade başvurusu yapabilirsiniz. İade başvurunuz işleme alındıktan kısa süre içinde hesabınıza iadesi gerçekleşir.


Siparişimi ve siparişimdeki bazı ürünleri Coquet Accessories Mağazalarında değiştirebilir miyim?

Faturanız ile birlikte size en yakın Coquet Accessories mağazasında değişim koşullarınca değiştirebilirsiniz.

 

Çağrı merkezi çalışma saatleri nedir?

Çağrı merkezimiz hafta içi her gün 09:00 - 18:00 arası hizmet vermektedir.